04/03 - 09

Hejsan..
Ohh vilken dag det var idag asså.. Vi skulle till vilsta och gå typ 10 km.. Jag tog bussen ner till stan och mötte Olivia,Emma, Filippa och så Johanna med hennes hund Ebba.. hehe skit söööt hund ..
Vi träffade på vår mentor där uppe i vilsta och hon tyckte att vi var så duktiga att vi kom (eftersom vi brukar aldrig gå på sånt skit ) haha .. Vi kom på att sitta och fika på bryggan och skita i att gå 10 km .. Satte oss ner och fikade och drack varm choklad oh så mysigt det var .. Snackade lite skit om en skitstövel liten unge.. Sen gick vi tillbaka och vi bestämde oss att åka till badhuset.. Var och en åkte hem och skulle fixa lite grejer, men det blev att jag inte kunde åka .. Olivia åkte inte heller.. Så jag duschade och fixade mig och åkte till Olivia,, hon köpte drycka och chips och sa att jag skulle komma och kolla på film hemma hos henne.. Efter filmen så skulle jag gå på den dära kusren som jag snackade om,, men hittade inte dit haha cp jag är.. Så vi gick runt i Nyförs, skit fin ställe, och gungade med små barn och skrattade ihjäl oss.. Haha gjorde en skit dålig sak,, vi gick förbi en affär där och vi knackade på skyltfönstret och sprang iväg och mannen inne hann inte se oss .. Gick förbi där igen och såg att mannen stod utanför och rökte och han såg skit arg ut hahahha jag och Olivia försökte hålla oss när vi gick förbi men kunde inte så klart.. Gjorde mycket mer men ähh orkar inte skriva allt nu .. Snart ska jag upp och sova är så himla trött...
Godnatt ♥






Kommentarer
Postat av: Naho

HAHAH, alltid du som gör sånna saker. Stackars mannen fan :D

2009-03-04 @ 22:36:27
URL: http://jaanuaribarn.blogg.se/
Postat av: Leila

Hej sötis! Jag har en frågestund på min blogg (min första), kika jättegärna in och lämna en fråga! PUSS <3

2009-03-08 @ 09:01:01
URL: http://augg.blogg.se/
Postat av: D

Va roligt

gatubarn hahah /D

2009-03-08 @ 20:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0