08/03-09

Har inte skrivit på jätte länge.. Jag fattar inte vad min tid går ut på ?? Ruttnar hemma typ.. Så jävla tråkig väder fyfaaaaan .. Jag har varit hemma, på stan, med vännerna, och pluggat lite... Jaa,, vad mer kan man göra ?!
Är så trött på mig själv och på allt omkring mig .. Vad man än gör så är det bara skit man får!!
Det känns som om dagarna är likadana,, man gör samma sak varje vecka.. Inget liv alls.
Jag tror att jag har ångrat mig att jag valt frisör .. Det är roligt men hur länge kommer jag att hålla på med det ? 5 år? 10 ?! sen då ?! Kommer jag orka vara frisör i 40 år ?!! absolut INTE !!!!!!! Jag måste plugga vidare, men till vad? Vad vill jag bli?
Imorn är det skolan som vanligt och efter det så ska jag försöka söka efter jobb.. Jag orkar inte vara hemma efter skolan, och pengarna ska jag spara och sen åka till libanon och syrien med dem... Hoppas att jag hittar iaf ..
Nu ska jag gå lägga mig är skit trött ,, har inte sovit på två dagar ,, sover jätte dåligt nu förtiden..
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0