03/03 - 09

God morgon!!
jag vet att jag inte har skrivit här på ett tag, men har haft fullt upp. Så jag tänkte att jag borde slänga in ett inlägg vad jag gjorde igår och dem sista tre dagarna..
Igår fyllde Fifi 18 ÅR .. HAHA GRATTIS FILLE ,, ohhh det känns så skönt att vara 18 år´,, sen var jag hemma hos Sandra och klippte henne, sen pluggade lite..  I söndags så var Sabrin och hennes mamma hemma hos oss, och i lördags så kom min store bror från Jönköping och hälsade på..
I fredags shoppade jag lite grejer och här är lite bilder..
Nu ska jag springa tillbaka till min praktik.. Ha en trevlig dag ..
Puss


Här är skinnjackan som jag köpte förut ..
 


Kommentarer
Postat av: Lena

Snygg skinnjacka o snygg väska!! :D

Vart har du köpt dem? :D :P

2009-03-03 @ 19:12:51
Postat av: N.R

haha, det gick sådär:D,fin skinnjacka yao :P

2009-03-03 @ 22:51:23
URL: http://jaanuaribarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket..

Jackan är från Gina (500kr) och väskan från Wedins (300kr)..

2009-03-03 @ 23:33:32
URL: http://alaaswords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0