Hejsan!

Hej bloggen..
Har inte skrivit på länge som vanligt, jag har märkt att jag inte kan hålla reda och ta hand om en sak, men nu ska jag börja göra det och jag skiter fullständigt i folk som är idiotiska att dem ibland inte fattar vad dem skriver, har fått lite dåliga kommentarer och tänkte ta bort min blogg. Men nu skiter jag i allt och alla.
Igår var jag på praktiken, klippte och färgade mammas hår och det var jätte fint, asså jag klippte henne fint för första gången typ hahah.. Salongen heter Mitt I Stan nu och den ligger nära MakeUpStore... För er som vill komma och klippa sig hos mig hahah eller bara hälsa på och få lite tips kanske =P .. 
Imåndags så lämnade jag in min svenska novell som jag tyckte var jobbigt, men jag satte mig ner och skrev den i två timmar, typ 3 sidor lång var den.. Sabrin, den söta ängeln, rättade till den lite och gjorde den bättre.. Tack sötnosen.. Men på den så fick jag MVG hahah stolt jag är ..
Idag var jag inte på skolan för att jag mår lite skit, men det går över så jag tror jag kommer orka gå till skolan imorn ,, jag måste för att vi ska prata om utomlands praktik,, och jag vill åka till Libanon och praktisera där.. Hoppas att det går.. Men jag kommer att skriva här imorn..
Puss och GodNatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÖÖTnöt

2009-03-12 @ 22:29:09
URL: http://frommyinside.blogg.se/
Postat av: Sabrin

Så kul att du fick mvg:D...

Hoppas du får praktik i lebanon gud va kul asså:d..

mwaaaah<3

2009-03-13 @ 11:00:00
Postat av: Anonym

du är as duktig alaa, klart du ska fortsätta blogga oxå! <3

2009-03-14 @ 19:09:51
URL: http://matildalind.blogg.se/
Postat av: Olle

saknar dig min ängel. du är underbar i mina ögon!

2009-04-07 @ 18:53:44
URL: http://vidholm.se/olivia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0