Godnatt

Hey..
Var på praktiken idag, hade inte så mycket aoch göra.. Åt lunch med Johanna och Olivia, snackade skit om allt och alla hahah.. Vi saknade Filippa som fyllde 18 år igår.. Haha nu kan hon fixa allt utan mig ;) Älskar dej Fille..
Olivias pappa kom till e-tuna idag och hade ett möte med vår mentor .. Han ville prata om Olivias utbildning för att han ville att hon skulle flytta till Jämtland och fortsätta sin utbildning där.. Fy va bra och va glad jag vart när jag hörde att det inte gick,, Olivia ska stanna här <3 yessss....
Imorn har vi friluftsdag, jag ska ut och springa/gå typ 10 km ungefär.. Det ska bli så skönt och få en lång "promenad"... Saknar dem långa promenaderna som jag och naho tog i Hallstahammar,, ta tillbaka dem tiderna..
.. Sen ska jag hem och duscha byta om (om jag hinner) för att jag måste springa ut och söka jobb någonstans..
Klockan sex ska jag gå på en kurs om hur man kan göra ett företag för sig själv.. Jag kommer at skriva mer om det imorn .. Nu ska jag in och lägga mig ..
Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

TAck Alaa ÄLSKAR DIG! <3<3<3<3

2009-03-04 @ 18:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0