Vattenpipa

Heey ..
Igår hade min syster en tjejkväll hemma hos oss,, så alla hennes tjej-klasskamrater var här och skulle titta på film.. Jag och några utav hennes vänner satt i köket och rökte vattenpipa hahah,, dem var typ 15 år och jag som är 18 satt och lärde dem hur man röker det ,, rätt så moget ... Det var fan hur roligt som helst .. Vi dansade och hade en trevlig kväll..
Idag har jag pluggat och lärt mig att laga lite mat =P .. Men nu ska jag upp och duscha och fixa mig ,, för det ska bli bio ikväll med Johanna ♥ .. Ohh så roligt det ska blii .. Vi ska kolla på "Under taket lyser stjärnorna"..
Men nu måste jag springa in till duschen ...
Puss ...

Johanna


Kommentarer
Postat av: j

see you tonight<3

2009-02-19 @ 15:35:43
URL: http://barajohannis.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra

2009-02-20 @ 00:01:08
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0