So Sick ..

Hejsan ..
Jag har inte kunnat skriva igår för att jag mådde jätte dåligt, låg i sängen ock orkade inte prata med någon eller göra något.. Jag har haft lite hög feber och har det fortfarande nu ..
Hade skolan idag men gick bara på första lektionen och ville bara hem för att jag kunde inte stå på mina ben..
Kom hem ,, åt lite men sen så spydde jag allting,, sen sov jag och vaknade igen och satt igång och pluggade..
Men nu känns det lite bättre ..
Imorn har jag praktik hoppas att jag inte har många kunder, annars dör jag .. Om ni vill veta vart jag praktiserar så är det i salong Mitt i stan .. Den ligger nästan brevid MakeUpStore..
Nu ska jag försöka lägga mig ,, hoppas att jag blir lite pigg imorn ...
Puss på er !!


God natt


Kommentarer
Postat av: Alshammar-Fashion Lifestyle

krya på dig <3

2009-02-24 @ 10:24:04
URL: http://halshammar.se
Postat av: Lena

Krya på dig gumman!! (K)

2009-02-24 @ 17:12:38
URL: http://lenasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0