Stress..

Som vanligt körde bussen förbi mig idag imorse när jag var på väg till praktiken.. Jag försökte springa men så ramlade jag haha.. Sen så kommer nästa buss och var en halv timme försenad till praktiken och när jag var framme så står en kund och väntar på mig hehe kul .. Jag var så stressad så jag försökte ta det lugnt och klippa bra.. Det gick bra med klippningen, sen så åt jag lunch och tog en promenad med min handledare och vi pratade om allt typ, tex Kriget i Palastina.. Tycker synd om folket där och hatar Israel från mitt hjärta.. Därför så har jag slutat att äta från McDonald's..
Sen tog jag en till promenad med Filippa och det hände oss massa roligt hahaha .. 
När jag kom tillbaka till praktiken så klippte jag 2 st och det gick väll bra med.. Slutade kl 18.30 men stressade mig för att köpa en present till Dani som fyllde 18 år idag ( GRATTIS =) ) ,, köpte choklad från KAHLS... mmm njöt Dani =P
Efter det så ville jag åka hem men så kör bussen förbi mig igen hahaha jag garvade åt mig själv .. Gav presenten till Dani och fortsatte hem åt och klippte en kompis.. Så äntligen sitter jag och försöker ta det lugnt ..
Det var en jobbig dag idag .. Man stressar sig mycket .. men men ,, nu ska jag fösöka sova lite och imorn börjar jag kl 09:00 och har en frisör lektion men vi ska ha egen hår vård där vi får hålla på med vår hår .. ohh så kuul.. =P
Puss på er allihoppa...

Alaa Al-sahli

Kommentarer
Postat av: j

ÄLSKAR DIG!:):):)<3333333

2009-02-11 @ 06:52:59
URL: http://barajohannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0