Fortfarande sjuk!

Hejsan..
Ohh så tråkigt att jag inte kan skriva i bloggen, mår fortfarande lite dålig.. Men håller på att bli lite bättre ..
Min dag idag var ganska lugn .. Var på praktiken och på morgonen kom Oliva förbi och hälsade på, vi hade inte träffats på skit länge haha,, vi satt och pratade lite om det som hände oss under lovet... Sen jag åt Lunch med Henne, Fille och Johanna ... När jag kom tillbaka till praktiken så skulle jag och min handledare ta en promenad som vanligt ,, vi gör det alltid efter lunchen.. Hon lärde mig hon man skulle gå med stavar ,, det var inte så lätt som man trodde.. Men kul var det juh hhh ... Sen kom vi tillbaka och fick en liten hår behandling... Fick sluta tidigt och åkte hem för att jag mådde inte så bra.. Ohh vill vara frisk igen.. Sov resten av dagen typ och vaknade för ett litet tag sen bara för att äta lite..
Imorn är det frisör lektion som börjar 9 och slutar 12.40 .. Har inga lektioner efter så vi slutar då..
Men då blir det fika med Fab.6 hahaha vi ska fika alla vi tillsammans imorn, ohh så roligt det kommer att bli ..
Nu ska jag springa till sängen och sova..
Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Sabrin

Krya på dej=) mwaaah

2009-02-26 @ 15:00:53
Postat av: Anonym

Tjena, e dt bra :)?

2009-02-27 @ 13:57:10
URL: http://jaanuaribarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0