Fab.6

Lovet har börjat och jag tänkte åka bort till Maroco men det blev inget .. Aja ... Får vara här nu och plugga lite.. Har jätte mycket att göra den här veckan.. Svenska, Engelska, Matte, Frisör och Dans analys..
Så skönt det är utan skolan med man saknar bara vännerna ..
Fab.6 hahaha Jag, Johanna, Olivia, Filippa, Matilda och Jessica .. Klassen suger utan oss, den är då helt tyst och lugn och tråkig.. Vi har alltid roligt tsm vi tjejerna .. Vi längtar bara efter sommaren för då kan vi göra rätt så mycket och busa lite mer .. Jag ska berätta för er om var och en av oss..


Johanna: Hon är en världens roligaste människa med hennes BOUK =D.. Älskar hennes klädstil och hennes vackra långa hår.. Hon kan vara seriös ibland.. Men ni vill nog inte se henne när hon får damp :D

Filippa: Den här tjejen är en god vän.. Har en genomskinlig hjärta där hon släpper alla genom den.. Hon har mycket i den och har svårt att släppa taget om någon..

Matilda: Hon är den sötaste ,, liknar en MeTouYou nallarna haha .. Är jätte snäll och tycker om Blattar hahah och hon är väldigt duktig på att försvara sig själv speciellt när hon ska bråka med rektorn om våra frisör timmar :D haha ingen kan stoppa henne ..

Jessica: Är förlovad .. Tycker väldigt om hennes kille.. Hon är väldigt speciell och är jätte snäll.. Tycker om dej ..

Olivia: Olivia var bara min klasskamrat förra året, nu är hon min klasskamrat, min bästa vän, min syster, allt typ.. Vi har alltid roligt tsm och det räcker med våran skratt i matsalen HAHAHA när vi får mat i oss då blir vi helt galna .. Skolan kommer aldrig glömma oss,, för vi är typ kända.. Har kontakter och sånt haha.. 

Jag: Är den tjejen som skrattar jämt och försöker att få alla att skratta med mig ..

Älskar er brudar.. ♥
Jag med rosa nagelack och till höger om mig så är det Matilda sen Filippa sen Jessica som tog kort  sen Johanna och sen olivia ..

Kommentarer
Postat av: matilda

hahahha är du världens sötast då<3 du är bäst!

2009-02-15 @ 20:12:56
Postat av: Linn

Tråkigt när man bråkar med nära och kära.. men det brukar alltid fixa sig till slut =)



Min helg har varit ganska rolig.



Vad ska du göra nu under veckan då?

2009-02-15 @ 20:48:30
URL: http://mrsg.blogg.se/
Postat av: Olivia Widholm

Alaa. Du är värd guld, älskar dig jätte mycket. du är ohh. min <3

2009-02-16 @ 00:35:12
URL: http://sevenwords.blogg.se/
Postat av: Jenny

Heej alaa nice blogg hehe

2009-02-16 @ 09:52:50
Postat av: j

hahahha cp du är alltså! älskar dig!:) HOPPAS DU KoMMER IKVÄLL ANNARS JÄVLAR!<3

2009-02-16 @ 12:14:11
URL: http://barajohannis.blogg.se/
Postat av: Linn

Så skönt med lov.



Hoppas du får det kul.. och festa lugnt =P

2009-02-16 @ 15:27:11
URL: http://mrsg.blogg.se/
Postat av: Karolina

Tack tack =)

2009-02-16 @ 18:10:58
URL: http://karrolinab.blogg.se/
Postat av: Linn

hehe, vilka snälla elever ni är.



Hur ska hon klara sig utan er nu på lovet då =P?!

2009-02-16 @ 18:44:20
URL: http://mrsg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0