Det var min dag idag..

Så glad jag är asså .. Har inte skrivit på skit länge,, förlåt,, men har haft för mycket att göra.. Prov och jag var ju sjuk också så ... Men igår var jag här i gårdens lokal och skulle söka sommarjobb, då berättade jag att jag går på frisör linjen och då blir dem jätte glada och ber mig att göra en föreläsning på torsdag i lokalen,, där jag kommer att snacka lite om hår och hud.. Och säga hur man ska behandla sitt hår och vårda kroppen .. Så roligt asså och genom det kommer jag att få kunder som jag ska klippa där för 100 kr typ.. Skit bra början för mig ..
Idag var jag på Tuna Park och kollade lite efter kläder på BikBok med min syster Yara då får vi 50% rabatt på ett valfritt plagg, och istället för och få en rabatt så fick vi typ 9.. Jag kan då köpa 10 plagg och få 50% rabatt på varje .. Men grejen är att det gäller bara imorn .. Klockan tio imorn ska jag åka ner till stan och bomba affären..
Nu ska jag äta lite,, har inte ätit på hela dagen typ ..
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Sabrin

Gud va kul med så mkt rabatt:D... o va kul d som du ska få göra i lokalen=) mwaaah <3

2009-02-27 @ 22:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0