17/02 - 09

Hejsan allihoppa..
Jag har inte skrivit på jätte länge men jag har inte haft tid att skriva.. Jag är jätte glad idag .. Vet inte varför riktigt, men jag har alltid drömt mardrömmar varje natt i ett halvt år snart.. Men idag så drömde jag världens finaste dröm .. Det kändes så skönt och jag vaknade med ett leende som är målat över mina läppar..
Dem sista dagarna har jag varit ute och på Tuna Park och shoppat lite .. Idag ska jag till stan och kolla om jag hittar något fint.. Grejen är att vädret får mig bli deprimerad och inte orka klä upp mig eller nått..
Jag längtar efter sommaren ohhh va roligt det ska bli då..  Men idag ska jag försöka skriva en ansöka efter sommarjobb någonstans här i Eskilstuna.. Förra året så jobbade jag i Munktellarena Hotellet det var jätte roligt men mycket jobb och jag trivdes där verkligen.. Vi får se om jag kan få nått jobb den här sommaren ..
Juste jag har skaffat en ny blogg som heter septembersblomman.blogg.se ,, där ska jag skriva om allt jag känner för och skriva.. Det kommer bli extra jobb att skriva både här och där men det kan vara roligt.. Det är också bra att få ut allt man har i sig genom att skriva..
Men nu ska jag hoppa över till min andra blogg och fixa den lite .. Sen ska jag upp och fixa mig lite och åka till stan med min lilla syster Yara..
Puss & Kram ..

Alaa Al-sahli ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haii för att göra dig glads ska ja kommentera din blogg varje dag,,Lk ingen annan kommer göra de :P

puss o kram från lilla awatii love yaa

2009-02-17 @ 16:16:33
Postat av: Alaa

Wiiiiiiii AWAAAAAT hahaha laak va glad jag blir nu :D Puss på dig ,,, Luv ya (K)

2009-02-17 @ 18:09:39
URL: http://alaaswords.blogg.se/
Postat av: Caroline!

ååå finns inget bättre än att vakna upp med en sån där härlig dröm=)

hoppas du hittar nåt fint i stan och kul att du gillade mina outfits kommer mer av den varan! Kram gullet!

2009-02-18 @ 09:40:44
URL: http://missfashionfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0