14/02-09 Happy Valentine's Day

Jag var på stan idag med min lilla syster Yara.. Vi kollade lite runt och jag köpte en skit fin skinnjacka med luva från Ginatricot .. Den är jätte snygg tycker jag och satt bra på mig.. Mötte Fille på stan och pratade lite snabbt om hennes 18 årsfest som skulle bli på måndag =D wooo va jag längtar ...
Jag ville fira den dagen med Nahrin min vän som bor i västerås eller med min vän Olivia som åkte hem till jämtland ifredags ... Jag älskar dem verkligen.. Men dagen fick bli med lilla syster ...
Vi hade kul tillsammans och åt på Spicy Hot.. Sen åkte vi hem till Packe och hade lite roligt med henne .. Efter det så promenerade vi hem och köpte lite gott.. Vi kollade på film som vi har sett flera gånger och det är Twillight .. den är så bra asså.. Edward äger han är så snygg Hahaha..
Men nu ska jag upp och fixa lite mat till mig och Yara för att kolla på nästa film ..

Bjuder på halva bästishjärta som jag fick av Olivia ♥

Kommentarer
Postat av: silly

fint halsband =). kan du inte lägga ut bild på jackan då så man får se den :D? xoxo

2009-02-15 @ 13:49:02
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Linn

Tack så mkt =)



Hur har din helg varit då?

2009-02-15 @ 17:26:10
URL: http://mrsg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0